Op dit moment, 18.00 uur, zit ik op mijn “terras” in Oostvoorne aan het Oostvoornsemeer. 29 graden en half bewolkt en nauwelijks wind. Genieten. Best wel lekker!
Gisteren ben ik verbrand! Maar gelukkig niet zo erg dat ik niet kon slapen. Ik was in Burgh Haamstede op het strand. Ik was met grote groep en we zetten onze spullen lekker aan de rand van de zee en wie zit zit er naast ons?
René en Ida en hun 7 kids. Ik moest eerst even tot 7 tellen, lijkt Sneeuwitje wel, op Facebook kijken of het echt René was en ja hoor. Ongelofelijk! Hoe bestaat het?

Wat is de wereld dan heel klein!

Ik maak een praatje en leg de huidige stand van zaken uit. Zal ik het hele of het halve verhaal vertellen? Het hele. Esther heeft mij uitgenodigd om met vrienden naar Burgh Haamstede te gaan en met dit ontzettende mooie weer is dit niet te weigeren.
Door dat ontzettend mooie weer was ik verbrand. En dan helpen parasols en T-shirts echt niet. Ik verbrand met deze zonneschijn altijd wel ergens 😦 Maar wat was deze dag genieten. Als afsluiting mosselen gegeten bij de strandtent en hoe leuk is het dat echt alle mosselen moeiteloos op gaan? Ik geniet.

Vandaag dus mijn spullen gepakt om een week naar Oostvoorne te gaan en het huis netjes achter gelaten. Ben nog even naar Ton gereden en dus nu aan het Oostvoornsemeer. Ik geniet. Lekker alleen tot rust komen. Zal dat lukken?

Er zijn foto’s maar ik weet nog niet om deze toe te voegen, later!

Geef een reactie

