Geen van beide of allebei?

Ik heb mijn dingen gedaan, ik zal ze niet opnoemen want het is eigenlijk voor velen regelmatig terugkomend huishoudelijk werk. Maar in mijn situatie heb je toch wel een hele zaterdag nodig om het voor elkaar te krijgen.

Ik ben klaar voor het strand.

Maar nu is mijn grijze Opel Zafira kapot gegaan. Grom Grom!!!!!!!

En dat is balen als je naar het strand wilt morgen en de rest van de week naar Oostvoorne. Niet getreurd en ik laat mij zelden verrassen en denk in oplossingen. Ik heb een leen auto, een echte Fiat 500, van mijn garage gekregen. En zoals de meeste wel weten wil ik goed voorbereid weggaan en laad ik de auto graag s ‘avonds al 🙂

 

 

 

2013-07-19 20.36.35

Geef een reactie

