37Nu heb ik echt vakantie!

Vanavond naar de rivier en ik neem de BBQ met wat vlees, flesje wijn en wat stokbrood mee. Het is hier “maar” 37 graden in de tuin. Dat schreeuwt om verkoeling.

Dan gaan we nog even kijken wat ik het weekend ga doen. Het gaat natuurlijk eerst onweren en wie weet wordt het weer zo warm? oh ja ik moet eerst in en rond het huis wat doen en de ijskast is leeg. Dus boodschappen halen. Komt allemaal goed

Dan heb ik even op de webcam gekeken van de surfschool aan het Oostvoornsemeer. Ik ga dus maandag die kant op maar ik twijfel toch echt als het zo warm is of dat een goed idee is? Het is daardruk op dit moment nogal druk!

Ik vroeg in mijn laatste bericht of er iemand mee wilde?? Daar is nog op gereageerd ook.

»

  1. Ilonka schreef:

    Een hele fijne vakantie, geniet er van!

Geef een reactie

