Dat er iets gaande was in mijn huwelijk was op 5 juni tijdens het Haringhappen al duidelijk. Ik moest het aan een paar vrienden en vriendinnen vertellen. Maar de echte bom barste op zaterdag 8 juni. En ik ben vanaf dat moment niet meer thuis. Heb 1 nacht bij Bram geslapen en daarna bij Ton in Oisterwijk. Hier heb ik 6 weken gewoond.

Het lange weekend naar Budapest met mijn hockeyvrienden was gepland en was in vele opzichten bijzonder. Ik heb mijn eerste “internationale” wedstrijd gespeeld, heb de mannen leren kennen en heb me niet in het Budapestse nachtleven gestort. Heb wel nachtelijke uren aan de whatsapp gezeten. We hadden in onze kamer niet veel maar wel wifi. Wat een simpele zooi. Maar had ook wel weer wat.

Terug komend weer aan de arbeid. Goh wat wordt het moeilijk om genoeg werk te vinden voor de drukkerij. Wel zijn er een paar aanbestedingen in het verschiet en dat geeft veel werk. Hoop wel dat er een of twee doorgaan. Gelukkig blijven onze klanten ons trouw.

Bij Ton is het best gezellig en we kletsen wat af. Ik kook, we doen de boodschappen, we strijken om de beurt en af en toe maken we wat schoon. Mijn voorland.
We kijken nauwelijks TV. Wel heb ik de dvd speler aangesloten en luisteren veel muziek. Ton heeft 300 cd’s en dvd’s en ik had er ook een paar meegenomen. Ik probeer af en toe te joggen maar dat ging van geen meter. Totaal geen motivatie terwijl de omgeving schitterend is. Die bossen met de vennen. Om in te lijsten.

Terwijl ik bij Ton woon regel ik wel verschillende zaken. Ten eerste een woning in Gorinchem. Een gemeubileerde woning in de Stalkaarsenflat, ben ook op de Smedeweg gaan kijken maar dat was veel minder. Nee deze woning is schitterend. Natuurlijk ga ik wel extra kosten maken en dat zullen we allemaal in onze portemonnee voelen maar bij Ton kon ik niet blijven en ik wil, juist ook voor mijn kids weer in Gorinchem wonen. Ik kan 12 augustus in deze flat maar dat betekent dat ik een week moet overbruggen in een andere woning. Ik kan namelijk, als My met Mar en de kids in Bodrum zitten, in mijn eigen huis wonen en dat is tot 6 augustus.

Ik ga in een blokhut aan het Oostvoornsemeer echt vakantie vieren. Surfen, mountainbiken, misschien wel kitesurfen, lezen, slapen en lekker eten. Hoop dat er mensen zijn die een dagje langs komen of zelfs blijven slapen. Ik heb drie extra bedden beschikbaar. Niet allemaal te gelijk haha.

Dan stel ik vast dat er geen ontvolgers van dit blog zijn. Sterker nog, van onverwachte hoek kreeg ik reactie.

Ik heb van bepaalde zaken foto’s gemaakt, die zal ik later plaatsen in dit bericht.

»

  1. Robertus Huygen schreef:

    Hoi Marcel,

    Dat is toch wel snel gegaan. Ik hoop voor je dat alles op z’n pootjes terecht komt. Zo te lezen lukt je dat wel. Ik wens je veel sterkte, ook met het vinden van nieuw werk voor de drukkerij. Ik weet uit ervaring wat voor een crime dat is en om eerlijk de waarheid te zeggen vindt ik het niet erg dat ik dat even niet hoef. Reacties op mijn sollicitaties zijn ronduit bedroevend. Ik ben nog niet n keer uitgenodigd om eens te komen praten. Er zijn altijd plenty kandidaten die beter aan het “profiel” voldoen. Ik hou vol.

    Groetjes, Rob Huygen

    Date: Mon, 29 Jul 2013 21:09:01 +0000 To: rob.huygen@hotmail.nl

Geef een reactie

