Het moet toch een keer op dit weblog, ik vind het alleen super moeilijk om het zo in het algemeen te delen. De hele wereld kan dit lezen en wat gaat het ze aan. Maar om nu net te doen of er niets aan de hand is, vind ik ook niet kunnen.
Ik heb al 6 weken niets geschreven en ik vind dat mijn volgers en andere lezers eerst dit moeten weten voordat ik weer andere zaken op dit blog zet. Dit blog is toch wel echt mijn ding, een uitlaatklep waar ik graag bepaalde gebeurtenissen op wil vastleggen. In eerste instantie bedoeld om onze mooie vakanties te beschrijven maar het werd steeds meer een soort dagboek. Ik heb wel zo iets dat wanneer je dit blog niet meer wilt volgen, en dat kan ik me voor een aantal volgers goed voorstellen, dat je mij ontvolgt.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik ben weg van mijn vrouw!

Ik heb de aller moeilijkste keuze gemaakt uit mijn leven!

Zulke mooie tijden, 29 jaar samen, worden niet vervolgd. Het is voor mij nu een paar maanden duidelijk dat er andere manieren zijn om ook gelukkig te zijn. Dit is geen diskwalificatie naar mijn vrouw toe want we hebben echt hele mooie, verdrietige, emotionele, liefdevolle en goede jaren gehad.

Op een of andere manier wil ik mezelf weer ontdekken!!
Hoe gek is dat?

Mid life crisis? Weet ik veel.

De keuze is rigoureus en ik besef donders goed wat ik mijn familie aan doe. Emotioneel en psychisch maar zeker ook op het materialistische vlak.

Toch zal ik er altijd zijn voor mijn kids en ga ervan uit dat mijn vrouw en ik op verstandige wijze tot een vergelijk zullen komen.

Ik zou nog vele pagina’s door kunnen typen maar dat doe ik niet. Als jullie meer uitleg willen dan kan je mij altijd bellen, mailen of ik kom langs.

Gegroet Marcel

Geef een reactie

